هوای گریه
 
برق عشق
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 22:49 ::  نويسنده : kltd and m3

 بس که جفا ز خار و گل
دید دل رمیده ام
همچو نسیم از این چمن
پای برون کشیده ام!


شمع طرب ز بخت ما

آتش خانه سوز شد
گشت بلای جان من
عشق به جان خریده ام!


حاصل دور زندگی

صحبت آشنا بود
تا تو ز من بریده ای
من ز جهان بریده ام!


تا به کنار من بُدی

بود بجا قرار دل
رفتی و رفت راحت از
خاطر آرمیده ام!


چون به بهار سر کند

لاله ز خاک من برون
ای گل تازه یاد کن
از دل داغدیده ام!


تا تو مراد من دهی

کشته مرا فراق تو!
تا تو به داد من رسی

من به خدا رسیده ام

برای دانلود موزیک ویدیو اینجا کلیک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق عشق و آدرس ltdandm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.